GIMNAZIJA DALYVAUJA IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMAME PROJEKTE NR. O9. 2. 1 – ESFA – V – 719 – 01 – 0001
„K O K Y B Ė S K R E P Š E L I S“
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Išsamiau apie projektą: https://duomenys.ugdome.lt/?/tinklai/krepselis
Dalyvaudama projekte, gimnazija parengė veiklos tobulinimo planą dvejiems mokslo metams: 2020-2021 m. m. ir 2021-2022 m. m.
Gimnazijos veiklos tobulinimo planas (veiklos planas).
Gimnazijos veiklos tobulinimo patikslintas planas (veiklos planas_patikslintas).
TIKSLAS – pagerinti mokinių mokymosi rezultatus, plėtojant savivaldų ugdymą(-si).
UŽDAVINIAI:
- Individualizuoti ir diferencijuoti ugdymo veiklas, atsižvelgiant į mokinių mokymosi poreikius.
- Plėtoti mokinių savirealizacijos galimybes, įvairinant edukacines erdves.
VEIKLŲ ĮGYVENDINIMAS PAGAL NUMATYTĄ PLANĄ
1.1. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Mokinių mokymosi stilių tyrimas ir rezultatų taikymas ugdymo procese. | Nustatyti mokinių mokymosi stiliai, pradėti taikyti tyrimo rezultatai. |
1.2. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Dalyvauta 18 valandų mokymuose apie diagnostinių, standartizuotų testų, NMPP rezultatų analizę ir jų rezultatų tinkamo panaudojimo galimybes. | Įgyta patirtis – pagalba praktiškai planuojant ugdymo procesą, diferencijuojant ir individualizuojant ugdymo turinį. |
1.3. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Dalyvauta 10 val. mokymuose „Aktyvi ir mokytis motyvuojanti pamoka: kokybė, mokytojas, mokymo stiliai“. Dalyvauta 10 val. mokymuose „Pamokos kokybė: ugdymo turinio diferencijavimas ir individualizavimas“.
| Įgyta patirtis – pagalba organizuojant aktyvų mokymąsi: uždavinio formulavimą, įtraukiant mokinį; mokymo(si) strategijų parinkimą pagal mokymosi stilius; savivaldų ugdymą; skaitmeninio mokymo(-si) turinio svarbą siekiant diferencijavimo ir individualizavimo; vertinimo ir įsivertinimo bei nuolatinės pažangos fiksavimo būdų taikymą. |
1.3. (A) VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Dalyvauta 20 val. mokymuose „Savivaldis mokymasis: nuo tikslo iki rezultato“. | Įgyta patirtis – savivaldaus mokymo suvokimo stiprinimas, jo būdų aptarimas; kompetencijų aprašų analizė, jų žemėlapių braižymas, aptarimas. |
1.4. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Kolegialus mokytojų bendradarbiavimas dėl pamokos vadybos ir mokinių mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo. | Kiekvienas mokytojas bent 1 kartą per pusmetį stebi kolegų pamokas, fiksuoja bendrųjų ir dalykinių kompetencijų lygį pamokose, suteikia grįžtamąjį ryšį mokytojui apie suasmenintą ugdymą pamokoje. Suorganizuota metodinė konferencija „Suasmenintas ugdymas pamokose“, kurioje pranešimus skaitė 8 gimnazijos mokytojai. Jie dalijosi savo gerąja darbo patirtimi. 40 proc. konferencijos dalyvių buvo pakviesti kitų mokyklų atstovai. Konferencijoje skaityti pranešimai: „Nuo teorijos prie praktikos: konkrečių veiklų lietuvių kalbos ir literatūros pamokose mozaika“ (lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Nijolė Milienė); „Technologijų pamokos nuotolinio mokymosi metu: privalumai ir trūkumai“ (technologijų mokytoja Aušra Asakavičienė); „Ugdomosios veiklos individualizavimo pavyzdžiai kai kuriose informacinių technologijų pamokose“ (informacinių technologijų mokytoja Eugenija Baltrukevičienė); „Matematikos mokomės žaisdami“ (matematikos mokytoja metodininkė Aldona Gelažauskienė); „Biologijos pamoka kaip galimybė tyrinėti ir veikti praktiškai“ (biologijos vyr. mokytoja Reda Kančienė); „Pirmokų ugdymo įvairovė: spalvotos pamokos ir projektinės veiklos pradmenys“ (pradinių klasių mokytoja metodininkė Aurelija Kuncevičienė); „Dėmesys kiekvienam vaikui tiek kontaktinėse, tiek nuotolinėse fizinio ugdymo pamokose“ (kūno kultūros mokytoja metodininkė Ingrida Rauličkienė); „Šiuolaikinė muzikos pamoka taikant mokinių mokymosi stilius“ (muzikos vyr. mokytoja Asta Sujetienė). |
1.4. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Kolegialus mokytojų bendradarbiavimas dėl pamokos vadybos ir mokinių mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo. | 2022-06-15 Suorganizuota metodinė konferencija „Suasmenintas ugdymas pamokose“, kurioje pranešimus skaitė 8 gimnazijos mokytojai. Jie dalijosi savo gerąja darbo patirtimi. 40 proc. konferencijos dalyvių buvo pakviesti kitų mokyklų atstovai. |
1.5. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Konsultavimo pagal mokinių poreikius (spragų turintiems, gabiems) užtikrinimas, sudarant sąlygas paruošti namų darbus, įveikti mokymosi spragas mokykloje. | Veikia 4 konsultaciniai centrai pradinių klasių ir 14 centrų 5-8, Ig-IIg klasių mokiniams. |
2.1. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Ugdymo organizavimas kitose aplinkose. | Įsigyta 40 sulankstomų kėdžių: atsirado galimybė organizuoti veiklas už klasės ribų. |
2.2. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Mokinių aktyviai veiklai ir bendradarbiavimui skirtų erdvių įrengimas gimnazijos rūsyje ir koridoriuje prie aktų salės. | Įsigytas oro ritulio stalas (1 vnt.) ir stalo futbolo stalas (1 vnt.), edukacinių stalo žaidimų komplektas; įrengtos interaktyvios edukacinės grindys: atsirado galimybė aktyvinti ir įvairinti mokinių laisvalaikį. |
2.3. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Ugdymo proceso įvairinimas – kabinetų modernizavimas. | Įsigyta 29 nešiojami kompiuteriai, 30 ausinių, 29 bevielės pelės, 2 SMART interaktyvūs ekranai. |
2.4. VEIKLA | PROJEKTO SUTEIKTOS GALIMYBĖS |
Tinkamų sąlygų sudarymas kokybiškesniam neformaliojo švietimo organizavimui ir mokinių savirealizacijai. | Įsigyta: garso kolonėlės su stovais (2 vnt.), mikrofonai (4 vnt.), prožektoriai (1 kompl.), nešiojami kompiuteriai (2 vnt.), sisteminis fotoaparatas su adapteriu; įrengtas kondicionierius: atsirado galimybė organizuoti aukštesnio lygio renginius gimnazijoje; atnaujinta fotonuotraukų paroda „Gimnazijos gyvenimo akimirkos“. |